FAQ - Ofte stillede spørgsmål

 FAQ - Ofte stillede sp%C3%B8rgsm%C3%A5l
 
Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse ? 

Vores ordrebekræftelser bliver normalt sendt ud på mail, indenfor 5 min efter ordren er placeret. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse pr mail, kan mailadressen være indtastet forkert. Send os en mail på odense@luxlight.dk eller ring telefon 66 15 63 23 (09:00-15:00 alle hverdage) 

Husk at tjek dit spam / promoveringsfilter. 

Hvordan handler jeg på Luxlight.dk?

 

  • Første skal du ligge varen i din indkøbskurv, det gør du bed at klikke på "Tilføj til kurv". Derefter bliver du spurgt om du vil forsætte med at handle eller gå til indkøbskurven, skal du have mere med klikker du på "fortsæt med at handle", hvis du er færdig klikker du på "Gå til indkøbskurv". Du kan altid tilgå din indkøbskurv i højre hjørne af hjemmesiden, ved at klikke på kurven.

  • Når du har klikket "Gå til indkøbskurven" kommer du til en side som opsumere din indkøbskurv. Her kan du ændre antal af de vare du har lagt i kurven, og fjerne noget fra din kurv. Det er også her, du har mulighed for at indtaste en rabatkode, gavekortskode eller tjekke status på et gavekort. Når du er færdig klikker du på "Gå til bestilling"

  • Når du har klikket "Gå til bestilling" skal du indtaste dine personlige oplysninger, alle dem med røde stjerner skal udfyldes, de andre er valgfrie. På denne side skal du også vælge leveringsform. Vælger du levering til pakkeshop, vil du blive bedt om dit postnummer, derefter har du mulighed for at vælge din nærmeste pakkeshop. Du vil også blive bedt om at indtaste et navn til pakken samt et mobilnummer. Ved levering til privat adresse bliver du ligeledes bedt om et mobilnummer. På denne side har du også mulighed for at indtaste en eventuel rabatkode, eller en kommentar til ordren. 

  • Når du er færdig med at udfylde alt på bestillingssiden, skal du husk at sætte flueben i at du accepterre de gældende betingelser og vilkår, og derefter trykke på gennemfør bestilling.

  • Du kan nu vælge om du vil betale med kort eller mobilpay, indtast dine oplysninger og gennemfør betaling. 

  • Når betalingen er gennemført får du dit ordrenummer, og der bliver også sendt en ordrebekræftelse på din mail med det samme.

 

Hvordan bruger jeg en rabat / gavekorts kode?

Du kan indtaste rabatkoder / gavekorts koder i indkøbskurven. Kan du ikke finde indkøbskurven, kan du læse ovenstående "Hvordan handler jeg på Luxlight.dk"

Hvordan finder jeg nemmest en bestemt vare eller kategori?

Du kan søge efter både vare, kattegorier, mærker og meget mere i vores søgebar. Den er altid placeret midt på siden øverst oppe. 

Kan jeg tilføje en vare til en eksisterende ordre?

Det er desværre ikke muligt, grundet sikkerhedsmæssige årsager for forbrugeren. Årsagen er at det kræver, at virksomheden skal kunne hæve et højere beløb end det du som kunde har godkendt de må.

Kan jeg bestille en vare fra en producent i forhandler, men som i ikke har på Luxlight.dk?

Det kan i 99% af alle tilfælde godt lade sig gøre at bestille en vare fra en producent vi forhandler, men som vi ikke har på luxlight.dk. Send os en mail på odense@luxlight.dk eller ring til os på 66 15 63 23 (hverdage 09:00-15:00), så vil vi være behjælpelige. 

Har Luxlight en fysisk butik ?

Ja det har vi, og det er fyns største lampebutik! Du kan finde vores fysiske butik, og læse meget mere om den her: Fyns største lampebutik

Kan jeg afhente ordre bestilt på Luxlight.dk i jeres butik ? 

Ja det kan du i hvert fald! Du kan vælge afhentning i butik, når du vælger leveringsform på vores bestillingside.

 

Levering:

Hvordan levere Luxlight min pakke?

Vi levere altid hurtigt og forsvarligt med GLS. Du kan læse mere om vores hurtige og sikre levering her. I nogle tilfælde kan lampen være for stor / tung til GLS, i de tilfælde bliver der leveret med fragtmænd til privatadresse / erhvervsadresse (vi betaler stadig fragten) 

 

Kan jeg tracke min pakke?

Ja det kan du. Når vi har afsendt din vare og sendt dig din faktura på mail, modtager du om aftenen et track and trace nummer fra GLS på mail. 

Hvad koster fragten? 

Alle lamper leveres altid gratis til pakkeshops og erhvervsadresse i Danmark. Reservedele, tilbehør og lignende koster kun 39.- til pakkeshops / erhvervsadresser.

Vil du gerne have din ordre leveret til hjemmeadressen, koster dette 29.- for alle lamper, og 59.- for reservedele, tilbehør og lignende. 

Hvordan emballere Luxlight min pakke?

Forsvarlig indpakning, betyder i mange tilfælde også meget emballage. Det er en stor belastning på vores miljø, og derfor har vi valgt at genbruge det emballage, som vi modtager vores lamper i. Det betyder, at vi ALDRIG har købt en eneste papkasse. Det tager lidt længere tid for os, da vi skal tilpasse kasserne, men det mener vi er det hele værd! Det er både fornuftig og miljøvenligt, at genbruge papkasserne, da de ellers i mange tilfælde blot ville blive smidt ud.

Hvor hurtigt levere i ?

Vi er utrolig stolte af vores hurtige leveringstider. 80% af alle ordrer vi modtager inden kl. 14, sendes samme dag! Og GLS leverer 99% af pakker hos vores kunder næste dag. Det betyder, at 80% af alle ordrer er hos dig indenfor 24 timer. Det synes vi er hurtig levering! Derudover er 95% af alle vores ordrer, leveret indenfor 4 hverdage. Du kan altid se de gældende leveringstider på alle vores produkter. 

Er det muligt at få leveret udenfor Danmark?

Vi levere i de fleste tilfælde indenfor EU. Ønsker du at få leveret indenfor EU, bedes du tage kontakt til os på odense@luxlight.dk

Leveringer udenfor EU er grundet stor beukrati desværre ikke muligt. 

 

Kan man ændre leveringsadresse efter ordren er gennemført?

Ja det kan du godt, ønsker du dette bedes du tage kontakt til os på odense@luxlight.dk eller telefon 66 15 63 23 (hverdage 09:00-15:00)

 

Betaling:

Hvornår bliver beløbet for en vare hævet fra min bankkonto ?

Vi trækker først beløbet fra din bankkonto ved afsendelse af din / dine vare. Har du bestilte flere vare, hvor noget er i restordre, trækker vi kun beløbet for det vi sender. 

Hvordan bruger jeg et gavekort ?

Du kan indtaste rabatkoder / gavekorts koder i indkøbskurven. Kan du ikke finde indkøbskurven, kan du læse afsnittet øverst "Hvordan handler jeg på Luxlight.dk"

Er det sikkert at betale online med betalingskort ?

Vi går utroligt meget op i vores kunders sikkerhed, når de handler online hos os. Det skal altid være en tryg oplevelse, og derfor benytter vi os af Bambora Worldlines betalingsløsning. De er de førende på det globale marked indenfor sikre betalinger og pålidelige transaktioner, og de er altid på forkant med den digitale revolution. Når det kommer til sikkerhed, skal man aldrig gå på kompromis, og derfor har vi også allieret os med de bedste. Du kan læse mere om Bambora worldline her

Hvilke kort kan jeg betale med ? 

Du kan betale med: VISA/Dankort, VISA Electron, VISA, Dankort, MasterCard og Maestro.

 

Returnering:

Hvordan reklamere jeg over en vare?

Er der mod forventning fejl på din vare, kan du reklamere ved at sende os en mail på odense@luxlight.dk eller ringe til os på telefon 66 15 63 23 (hverdage 09:00-15:00), så tager vi hånd om din reklamation indenfor meget kort tid. 

 

Jeg har fortrudt mit køb, hvordan returnere jeg?

Du kan læse alt om vores returneringspolitik her

 

Hvornår får jeg penge tilbage efter en returnering? 

Når vi har modtaget varen retur på vores lager gennemgår vi varen, er alt ok sender vi en kreditnota. Når du har modtaget kreditnotaen på mail, kan der gå 1-4 bankdage før pengene er på din konto. 

 

Andet:

Har i PriceRunner købsgaranti?

Ja, når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster ingenting og gælder for alle medlemmer der er logget ind på PriceRunner. Købsgarantien gælder for privatpersoner med adresse i Danmark. Hvis en butik ikke påtager sig sit ansvar ifølge købeloven og løser problemet relateret til et køb inden for 60 dage, træder garantien i kraft.

Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til vores hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for 60 minutter efter dit køb. At blive medlem koster intet og tager mindre end tre minutter!

Bliv medlem og få del i din køberbeskyttelse

Hvis du ønsker, at dit køb skal dækkes af Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig personligt. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er ødelagt, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet. Du får kun erstatning for den direkte økonomiske skade, du har lidt, anskaffelsesomkostninger og fragtudgifter. Købsgarantien giver altså ingen erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter. På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien, samt de gældende betingelser.

Koebsgaranti-DK